0468 43 99 11
kantoren:
Streekweg 2 – 2490 Balen
IBAN: BE29 6451 0162 9864
BIC: JVBABE22
maatschappelijke zetel:
Molenstraat 280 – 2490 Balen
Wij trachten jou de best mogelijke begeleiding aan te bieden. Indien er ondanks onze inspanningen alsnog een tekortkoming is dan kan je ons hiervan op de hoogte brengen: klachtenmelding@falcontwin.be
People Interaction is een afdeling van Falcontwin BV
Een vechtscheiding vermijden en een goed contact met je ex-partner ná de scheiding. Een gedragen overeenkomst waar beide partijen gelijkwaardig behandeld worden.
Bouwgeschillen, commerciële geschillen. Conflicten in en tussen vennootschappen. Zorgen voor een gedragen overeenkomst met respect voor het imago van de betrokken partijen.
Alle soorten conflicten in organisaties gaande van verzuurde arbeidsrelaties tussen individuen, teams, afdelingen om zo tot een vernieuwde en duurzame oplossing en samenwerking te komen.
Bij sociale conflicten is de interventie van een onafhankelijke en neutrale bemiddelaar vaak gewenst om zwaar conflicterende situaties tot een oplossing mee te begeleiden.
Bemiddeling bij huurgeschillen, geschillen bij vastgoedtransacties of meningsverschillen onder mede-eigenaars van appartementsgebouwen. Om zo tot een vernieuwde en duurzame oplossing en samenwerking te komen.
Ingeval geschillen tussen buren kunnen zowel gemeentes enerzijds en de buren zelf anderzijds aanspraak maken op ons.
In het onderwijs, waar samenwerking centraal staat en onderling vertrouwen een onmisbaar fundament is, vormt bemiddeling een waardevol instrument om spanningen en conflicten naar gezamenlijk gedragen afspraken te leiden.
Wanneer u van oordeel bent dat één van uw rechten als patiënt geschonden werd of indien u niet tevreden bent over de geleverde diensten, kan U beroep doen op een bemiddelaar.
De bemiddelaar werkt met beide partijen samen om tot een voor beide partijen tevredenstellende oplossing te vinden.
(al onze opleidingen komen in aanmerking voor KMO-portefeuille)